مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 17:302020-03-01پزشكي

ایستگاه تب سنجی در مبادی ورودی شهر دیر فعال شد


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر از فعالیت ایستگاه اطلاع رسانی و تب سنجی در راستای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا ویروس در مبادی ورودی شهر دیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، احمد آخوندی عصر امروز در محل ایستگاه اطلاع رسانی و تب سنجی در ورودی شهر دیر، اظهار داشت: با توجه به حساسیت های ناشی از ویروس کرونا و به منظور رعایت اصول بهداشتی و همچنین مراقبت های لازم، اکیپ بهداشتی و کنترلی شامل نمایندگان دستگاه های بهداشت و درمان، هلال احمر و نیروی انتظامی در ورودی بندر دیر مستقر شدند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه خانواده ها از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند، افزود: مسافران ورودی به بندر دیر تب سنجی می شوند و چنانچه علائمی داشته باشند یا برگردانده می شوند و یا به مکان های قرنطینه هدایت خواهند شد.

وی با تاکید بر مبادی ورودی از مرز دریایی نیز گفت: پایگاه مراقبت بهداشتی مرزی دریایی به صورت 24 ساعته با تمامی تجهیزات در اسکله بندر دیر فعال است و تمامی خدمه شناورهای ورودی به اسکله مراقبت و تب سنجی می شوند.

آخوندی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری نوپدید کرونا و بروز این بیماری در کشور رعایت اصول بهداشتی به ویژه شستن دست ها از اهمیت ویژه برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه تب سنجی در مبادی ورودی شهر دیر فعال شد

ایستگاه تب سنجی در مبادی ورودی شهر دیر فعال شد