مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 03:302020-03-02ورزشي

رئال با یک تیر دو نشان زد/ بارسلونا سه امتیاز و صدر را با هم داد


تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با کسب یک پیروزی شیرین موفق به کسب سه امتیاز ال کلاسیکو مقابل بارسا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دیدار تیم های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا اسپانیا در حالی از ساعت 23:30 یکشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید برگزار شد که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود سفیدپوشان مادریدی به پایان رسید.

این دیدار که مقابل چشمان 78 هزار و 532 تماشاگرِ حاضر در ورزشگاه خانگی رئال برگزار شد در 162 کشور دنیا پخش مستقیم داشت تا نزدیک به 650 میلیون بیننده تلویزیونی را جذب خود کند.

شاگردان کیکه ستین در بارسا فارغ از هیاهوی هواداران رقیب بازی را با تصاحب توپ در میانه میدان و تکیه بر سرعت مهاجمان خود شروع کردند تا بتوانند در همان ابتدا دروازه کورتوا سنگربان رئال را باز کنند.

چالشی جدی برای سرخیو راموس و سایر مدافعان سفیدپوش رئال که تواسنتند با موفقیت از پس آن برآیند تا آبی اناری پوشان رفته رفته مجبور به دفاع شده و نگران حملات شاگردان زین الدین زیدان شوند.

آنتونیو متئو لاهوز داور باتجربه فوتبال اسپانیا نیز که قضاوت این دیدار را بر عهده داشت با کارت زردی که در دقیقه 11 به وینیسیوس جونیور مهاجم رئال نشان داد اقتدارش را به رخ کشید در ادامه به کوچکترین تنش بین بازیکنان هم واکنش نشان داد تا یوردی آلبا و دنی کارواخال نیز با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رئال با یک تیر دو نشان زد/ بارسلونا سه امتیاز و صدر را با هم داد

رئال با یک تیر دو نشان زد/ بارسلونا سه امتیاز و صدر را با هم داد