مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 04:302020-03-02سياسي

هالیوود؛ چوب مقدس سینمای صهیونیسم


سینمای هالیوود به معنای چوب مقدس سینمای سیاسی صهیونیسم جهانی برای پیشبرد اهداف مورد نظر است تا مخاطبان را ضد مذهب، - ایسنا/لرستان یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: سینمای هالیوود به معنای چوب مقدس سینمای سیاسی صهیونیسم جهانی برای پیشبرد اهداف مورد نظر است تا مخاطبان را ضد مذهب، لاییک و ضد خدا بار بیاورد که اکنون جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده است.

امیرعلی حیدر امیری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جنگ نرم و ابعاد مختلف آن، اظهار کرد: جنگ نرم معادل ضرب المثل با پنبه سر بریدن است، اگرچه به ظاهر برای مخاطبان خود دارای جذابیت است اما در باطن موجب تخریب، فنا و نابودی می شود.

وی با اشاره به ادعاهای جوزف نای در کتاب پاورسافت، بیان کرد: این نویسنده به خوبی در این کتاب اذعان کرده که ملت ایران را نمی توان با توپ و تانک از بین برد بلکه راه نابودی آن ها جنگ نرم است و به همین خاطر ما باید نسبت به این قضیه آگاه باشیم تا در برابر دشمنان مغلوب نشویم.

امیری این مدرس دانشگاه با اشاره به وجه تمایز جنگ نرم و سخت، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس و جنگ سخت علیه ایران، ریخته شدن خون هر شهید افتخار محسوب می شد اما در جنگ نرم کشته ها نه تنها مایه افتخار نبوده بلکه مایه ننگ به شمار می آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هالیوود؛ چوب مقدس سینمای صهیونیسم

هالیوود؛ چوب مقدس سینمای صهیونیسم