مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-02سياسي

حق نداریم با کارهای سخیف، اعتبار فقه شیعه را زیر سؤال ببریم +فیلم


هرگز در آداب زیارت شیعه عمل سخیف لیسیدن ضریح وجود نداشته و برای سطر سطر فقه شیعه، خون ریخته شده است؛ بنابراین حق نداریم با اعمال سخیف، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدحسین خادمیان کارشناس مذهبی در واکنش به انتشار فیلمی در فضای مجازی که فردی به لیس زدن ضریح حرم امام رضا (ع) می پرداخت، اظهار داشت: هر عملی که سبب وهن و تمسخر اسلام و مسلمین و مکتب متعالی شیعه شود، حرام است.

وی ادامه داد: احدی حق ندارد، فعلی خودساخته و مجعول را انجام دهد، یا کلامی خودساخته را بیان کند و یا متنی مجعول را ترویج دهد که سبب وهن اسلام، مسلمین و مکتب شیعه شود و اگر کسی مرتکب چنین جرمی شد، مومنین باید با او برخورد کنند.

خادمیان با بیان اینکه در حالات آیت الله شیخ جعفر کاشف الغطاء نقل شده است که ایشان در نماز جماعت بعد از ذکر واجب تشهد، جمله دعا وَ تَقَبَّلْ شَفَاعَتَهُ فِی أُمَّتِهِ وَ ارْفَعْ دَرَجَتَهُ را حذف می کرد، گفت: جمعی از مومنین و طلاب از ایشان سوال کردند، چرا این مستحب را ترک می کنید؟ ایشان پاسخ دادند: در میان ما، مردمی از روستاهای دیگر حضور پیدا می کنند که با اهل سنت در ارتباط هستند.

بزرگان اهل سنت، تهمتی را به شیعه در زمینه شفاعت زده اند که العیاذ بالله شیعه، پیامبران، فرشتگان و ائمه (ع) را معادل خداوند می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق نداریم با کارهای سخیف، اعتبار فقه شیعه را زیر سؤال ببریم +فیلم

حق نداریم با کارهای سخیف، اعتبار فقه شیعه را زیر سؤال ببریم +فیلم