مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 07:302020-03-02اقتصادي

بیش از 2000 چرخ دستی زباله گرد از سطح شهر کرج جمع آوری شد


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: متاسفانه برخی به واسطه حس حیوان دوستی خود تا خودروی حمل سگ های بلاصاحب را می بینند دورش جمع می شوند و اجازه نمی دهند همکاران ما عملیات زنده گیری و انتقال سگ ها را انجام دهند.

- ایسنا/البرز رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: متاسفانه برخی به واسطه حس حیوان دوستی خود تا خودروی حمل سگ های بلاصاحب را می بینند دورش جمع می شوند و اجازه نمی دهند همکاران ما عملیات زنده گیری و انتقال سگ ها را انجام دهند.

احمد خیری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از آنجایی که فعالیت کسانی که با چرخ دستی اقدام به جداسازی زباله از سطل های زباله مناطق مختلف می کنند، تحت نظارت و کنترل هیچ نظام صنفی ای نیست، ساماندهی آنها با دشواری های خاصی مواجه است.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان، حساسیت عمومی نسبت به فعالیت این افراد در سطح شهر بالا رفته به همین دلیل با همکاری دستگاه قضا و پلیس بنا شده تا اطلاع ثانوی از فعالیت این چرخ دستی های زباله گرد در کرج جلوگیری شود.

وی گفت: بر این اساس طی هفته قبل، بیش از 2000 چرخ دستی زباله گرد از سطح شهر جمع آوری شده است.

خیری اضافه کرد: سازمان مدیریت پسماند هیچ قراردادی با صاحبان این چرخ دستی ها ندارد و به شدت با فعالیت افرادی که با زباله گردی ضمن نازیباکردن سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2000 چرخ دستی زباله گرد از سطح شهر کرج جمع آوری شد

بیش از 2000 چرخ دستی زباله گرد از سطح شهر کرج جمع آوری شد