مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 07:562020-03-02سياسي

تشدید نظارت نمایندگان دادستانی و صمت بر روند توزیع اقلام بهداشتی


باید بازرسانی از سوی اداره صمت و دادستانی اصفهان در محل کارخانه های تولیدکننده اقلام بهداشتی مانند ماسک و الکل حضور یافته و بر روند توزیع این اقلام به منظور قرار گرفتن در دست مصرف کننده واقعی، - ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: باید بازرسانی از سوی اداره صمت و دادستانی اصفهان در محل کارخانه های تولیدکننده اقلام بهداشتی مانند ماسک و الکل حضور یافته و بر روند توزیع این اقلام به منظور قرار گرفتن در دست مصرف کننده واقعی، نظارت کنند.

عباس رضایی در حاشیه برگزاری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: باید بازرسانی از سوی اداره صمت و دادستانی اصفهان در محل کارخانه های تولیدکننده اقلام بهداشتی مانند ماسک و الکل حضور یافته و بر روند توزیع این اقلام به منظور قرار گرفتن در دست مصرف کننده واقعی، نظارت کنند.

با کمال تاسف در زمانی که مردم به ماسک و مواد ضدعفونی نیاز جدی دارند و به داروخانه های مختلف مراجعه می کنند، مشاهده شده برخی از داروخانه ها بعضی از این اقلام را با قیمت های چند برابر به مردم می فروشند.

وی خاطرنشان کرد: البته قاطبه داروخانه های استان به رسالت انسانی خود عمل می کنند و جا دارد از زحمات آن ها در این شرایط تقدیر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت نمایندگان دادستانی و صمت بر روند توزیع اقلام بهداشتی

تشدید نظارت نمایندگان دادستانی و صمت بر روند توزیع اقلام بهداشتی