مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 09:202020-03-02اجتماعي

هشدارِ شرایط جوی نامساعد در سراسر انگلیس


در پی وزش شدید باد و بارندگی های سنگینی که طوفان خورخه طی چهارمین هفته متناوب در انگلیس به همراه داشته، پلیس ولز در مناطق سیل زده جنوب این کشور اعلام وضعیت اضطراری کرد.

- در پی وزش شدید باد و بارندگی های سنگینی که طوفان "خورخه" طی چهارمین هفته متناوب در انگلیس به همراه داشته، پلیس ولز در مناطق سیل زده جنوب این کشور اعلام وضعیت اضطراری کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش بینی می شود خورخه به عنوان سومین طوفان ماه فوریه تندبادها و بارش سنگین برف و باران را به همراه داشته باشد و منجر به صدور هشدارهای شدید آب و هوایی در شمال اسکاتلند و سراسر ایرلند شمالی شود.

وضعیت آب و هوایی منطقه انگلیس به حدی وخیم بوده که سرویس آتش نشانی و امداد و نجات جنوبی ولز بین ساعت 6 عصر روز جمعه و 6 صبح روز شنبه 72 تماس اضطراری دریافت کرده است.

پونتی پرید که دو هفته پیش نیز سیل را پشت سر گذاشته بود و منطقه الی کاردیف از جمله بدترین مناطق تحت تأثیر قرار گرفته بوده اند.

پلیس ولز جنوبی اظهار داشته که سرویسهای اضطراری، مقامات محلی و سایر سازمان ها برای اطمینان از ایمنی و رفاه افراد آسیب دیده، به حداقل رساندن آسیب به زیرساخت ها و املاک و به حداقل رساندن اختلال های ایجاد شده، به طور مداوم در تلاش هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارِ شرایط جوی نامساعد در سراسر انگلیس

هشدارِ شرایط جوی نامساعد در سراسر انگلیس