مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:052020-03-02حوادث

ضدعفونی شهر زیر نظر مراکز بهداشتی انجام می شود


مجتبی منتظری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی شهروندان از ابتلاء به این بیماری، مجموعه مدیریت شهری در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه های خدماتی اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده است.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ادامه داد: بر اساس ظرفیت ها و امکانات موجود، تمهیدات لازم در جهت مقابله با کرونا ویروس اندیشیده شده و نیروهای سازمان آتش نشانی نیز، همچون عرصه های امداد و نجات و اطفای حریق، در عرصه خدمت رسانی در زمینه مقابله با ویروس کرونا آماده و در تلاش هستند تا خدمات شایسته ای به شهروندان ارائه دهند.

وی افزود: مهمترین راه مقابله با کرونا ویروس پیشگیری و کنترل این بیماری است که در این حوزه اقدام به میکروب زدایی خیابان ها و معابر پر تردد شهر و نواحی منفصل شهری توسط آتش نشانان با تجهیزات و کوله های انفرادی و خودروهای سبک با هماهنگی ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در شهرداری و نظارت کارشناسان مرکز بهداشت شهید بلندیان دانشگاه علوم پزشکی، در تمام خیابان های مرکزی و پرتردد شهر و محورهای اصلی در نواحی منفصل شهری در حال اجرا است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با بیان اینکه این اقدام به صورت مستمر و دوره ای تا رسیدن به شرایط عادی انجام خواهد شد، به شهروندان اطمینان خاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدعفونی شهر زیر نظر مراکز بهداشتی انجام می شود

ضدعفونی شهر زیر نظر مراکز بهداشتی انجام می شود