مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:202020-03-02ورزشي

کاوه: انتخاب پژمان درستکار بخاطر رفیق بازی نبود


مدیر تیم های ملی کشتی آزاد با بیان اینکه پژمان درستکار بخاطر تجربه و عملکرد خوب در مربیگری رده باشگاهی و تیم ملی ناشنوایان انتخاب شده است، تاکید کرد: - مدیر تیم های ملی کشتی آزاد با بیان اینکه پژمان درستکار بخاطر تجربه و عملکرد خوب در مربیگری رده باشگاهی و تیم ملی ناشنوایان انتخاب شده است، تاکید کرد: انتخاب او بخاطر رفیق بازی نبوده است.

محسن کاوه در گفتگو با ایسنا، درباره تغییرات صورت گرفته در کادر فنی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشتی آزاد که با انتخاب محمد طلایی به عنوان سرمربی تیم نوجوانان و پژمان درستکار به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان همراه بود، اظهار کرد: در بحث تیم های پایه هم بنده و هم علیرضا دبیر وسواس زیادی داشتیم تا بهترین انتخاب ها را داشته باشیم.

حقیقتا چند گزینه داشتیم اما در نهایت با بررسی های دقیق، گزینه ها کمتر شد تا اینکه برای انتخاب محمد طلایی و پژمان درستکار به جمع بندی نهایی رسیدیم.

مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، افزود: یکسری از افراد فکر می کنند انتخاب پژمان درستکار بخاطر رفیق بازی بوده اما اینطور نیست و او بر اساس شایستگی های فنی که دارد و توانسته آن را در رده های باشگاهی و تیم ناشنوایان نشان دهد به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاوه: انتخاب پژمان درستکار بخاطر رفیق بازی نبود

کاوه: انتخاب پژمان درستکار بخاطر رفیق بازی نبود