مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:352020-03-02اجتماعي

تعطیلی بخش آموزشی فنی حرفه ای اصفهان تا 18 اسفند ماه


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در خصوص تعطیلی آموزشگاه های فنی حرفه ای گفت: براساس بخشنامه کشوری تا 18 اسفند ماه تمام کارگاه های آموزشی تعطیل است، - ایسنا/اصفهان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان در خصوص تعطیلی آموزشگاه های فنی حرفه ای گفت: براساس بخشنامه کشوری تا 18 اسفند ماه تمام کارگاه های آموزشی تعطیل است، اما تمام پرسنل به جز پرسنل مبتلا به بیماری تنفسی و یا بیماری های دیگر، در اداره حضور دارند.

آرش اخوان طبسی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر اینکه بخش آموزشی فنی حرفه ای استان اصفهان تا 18 اسفندماه تعطیل است، اظهار کرد: در پی شیوع کرونا در کشور و بنابر بخشنامه کشوری، پرسنلی که بیماری تنفسی یا سایر مشکلات دارند به اجازه معاون استانداری، به صورت دورکاری کار درحال انجام وظایف خود هستند.

وی ادامه داد: عده ای می گویند تا یکشنبه هفته آینده موج این بیماری تمام شده که تا آن زمان منتظر دستور استانداری برای تعطیلی یا برقراری کارگاه های آموزشی هستیم، اما درحال حاضر تمام مراکز آموزش استان تعطیل هستند.

اخوان طبسی خاطرنشان کرد: اگر کارآموزی به صورت خصوصی از هفته آینده قصد آمدن بر سر کلاس ها را داشته باشد، در صورتی که هیچ علامت بیماری نداشته باشد، می تواند در آموزشگاه حضور داشته باشد؛ در غیر این صورت از ورود آن جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی بخش آموزشی فنی حرفه ای اصفهان تا 18 اسفند ماه

تعطیلی بخش آموزشی فنی حرفه ای اصفهان تا 18 اسفند ماه