مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:452020-03-02اجتماعي

جهاد معلمان بردخون در سایه کرونا/ اینجا فاصله معنایی ندارد


فرهنگیان منطقه بردخون از ابتدای بروز خبر کرونا و تعطیلی مدارس، حرکت و تلاش خود را آغاز کردند و با جدیت برای حمایت و کمک به دانش آموزان فعالیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیّر، در روزهایی که مهر تعطیلی بر فعالیت مدارس و تحصیل دانش آموزان زده شده، عده ای بی صبرانه به انتظار جنب و جوش دوباره دانش آموزان در مدارس نشسته اند و از هر راهی برای تداوم آموزش بهره می برند.

بی شک شیوع بیماری کرونا در کشور و گسترش آن در برخی شهرها و مناطق موجب ترس و وحشت بین مردم شد اما با مدیریت این بحران ناخواسته، به مرور شاهد ایجاد آرامش در جامعه و کار و تلاش خواهیم بود.

دانش آموزان که گروه گسترده ای از جامعه را تشکیل می دهند از گروه های در معرض خطر هستند که مسؤولان و متولیان امر با تعطیل کردن مدارس تلاش کرده اند تا آنان از خطرات در امان بمانند و روزهای سخت سپری شود.

اما دغدغه بیشتر دلسوزان، درس، مشق و تحصیل بچه ها است و هرکس می کوشد به گونه ای آن را مدیریت کند تا دانش آموزان از قافله عقب نیفتند و با گذر از روزهای سخت به لحظه های خوش باهم بودن برسند.

با این وضعیت اما فرهنگیان منطقه بردخون از ابتدای بروز این بحران و تعطیلی مدارس، حرکت و تلاش خود را آغاز کردند و با جدیت برای حمایت و کمک به دانش آموزان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد معلمان بردخون در سایه کرونا/ اینجا فاصله معنایی ندارد

جهاد معلمان بردخون در سایه کرونا/ اینجا فاصله معنایی ندارد