مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:552020-03-02سياسي

رفع مشکلات آب شرب روستاها با بهره گیری از ظرفیت خیران و دستگاه های خدمت رسان


مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های انجام شده و با استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه محرومیت زدایی و همچنین با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بررسی میدانی از پروژه های قنوات برخی روستاها انجام شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با پیگیری های انجام شده و با استفاده از ظرفیت خیرین در حوزه محرومیت زدایی و همچنین با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بررسی میدانی از پروژه های قنوات برخی روستاها انجام شد.

مهدی هنری، امروز دوشنبه 12 اسفند، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از برنامه های سازمان بسیج سازندگی احصاء مشکلات و مسائل روستاها و مناطق محروم با کمک گروه های جهادی و تسهیلگرانی است که در راستای خدمات اجتماعی در روستاها و مناطق مختلف استان فعالیت می کنند.

به گزادش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه بیش از 10 سال است که سازمان بسیج سازندگی در زمینه قنوات و پروژه های مرتبط با منابع آب کشاورزی فعالیت می کند، یکی از موضوعاتی که جدیداً شناسایی شده است مشکل عدم بهداشت و غیرقابل شرب بودن آب قنوات برخی از روستاها است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: علی رغم وجود آب قنات به دلیل آلودگی آب امکان استفاده مردم روستا از این آب غیرممکن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات آب شرب روستاها با بهره گیری از ظرفیت خیران و دستگاه های خدمت رسان

رفع مشکلات آب شرب روستاها با بهره گیری از ظرفیت خیران و دستگاه های خدمت رسان