مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 10:552020-03-02پزشكي

کشف حدود 7000 ماسک و دستکش بهداشتی توسط گشت های تعزیراتی گیلان


مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان از کشف حدود هفت هزار ماسک و دستکش بهداشتی توسط گشت های تعزیراتی از ابتدای طرح پیشگیری در استان خبر داد.

- منصور انصاری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعال شدن گشت های تغییراتی در جهت پایداری بازار محصولات بهداشتی در گیلان اظهار کرد: از زمان شروع طرح پیشگیری از کروناویروس با هماهنگی سازمان صمت، اتاق اصناف، اماکن و دانشگاه علوم پزشکی 71 اکیپ گشت سیار در تعزیرات حکومتی گیلان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه بازدید از مراکز عرضه، مواد ضدعفونی کننده، ماسک و دستکش در داروخانه ها از واحدهایی بوده که مورد بازرسی قرارگرفته، افزود: اکیپ های بازرسی از 71 واحد داروخانه گشت های نظارت انجام داده و 12 تخلف برای بازرسان محرز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان با بیان اینکه بیشترین کالاهای مکشوفه دستکش و ماسک از متخلفان بوده، گفت: یک هزار و 200 جفت دستکش به همراه پنج هزار و 670 عدد ماسک توسط اکیپ های نظارتی در سراسر استان گیلان کشف و ضبط شده است.

انصاری با اعلام اینکه برای پنج واحد متخلف عرضه ماسک و دستکش در سراسر استان طی هفته گذشته پرونده تخلفاتی تشکیل شده، بیان کرد: برای این متخلفان با عنوان عرضه و فروش کالای قاچاق و گران فروشی اقلام مرتبط پرونده تشکیل شده و با دایر شدن شعبه ویژه رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 7000 ماسک و دستکش بهداشتی توسط گشت های تعزیراتی گیلان

کشف حدود 7000 ماسک و دستکش بهداشتی توسط گشت های تعزیراتی گیلان