مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:052020-03-02حوادث

کشف محموله میلیاردی مواد غذایی قاچاق جاساز در بسته بندی اقلام مجاز در سرخه


فرمانده انتظامی استان سمنان از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده حامل انواع مواد غذایی قاچاق جاساز شده به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال خبرداد.

- سردار عبداله حسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان سرخه در اجرای برنامه های مقابله ای خود با قاچاق کالا و هرگونه فعالیت های این چنینی، کنترل محورهای مواصلاتی را در دستور کار قرارداده اند.

وی افزود: ماموران در محور بین المللی تهران مشهد به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک و برای بررسی های بیشتر آن را متوقف کردند.

سردار حسنی به تناقض گویی های راننده در ارائه مدرک و یا سند قانونی اشاره کرد و گفت: در بازدید صورت گرفته یک هزار و 416 قوطی نوشابه انرژی زا، 270 حلب روغن زیتون و 255 قوطی شکلات صبحانه قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه مواد کشف شده به طرز ماهرانه ای در بسته بندی های اقلام مجاز جاساز شده بود گفت: ارزش ریالی این محموله برابر نظر کارشناسان امر یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تشدید برخورد با عاملان قاچاق کالا و ارز در سال آتی خبرداد و افزود: نیروی انتظامی استان در برخورد با سودجویان جدی است .

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله میلیاردی مواد غذایی قاچاق جاساز در بسته بندی اقلام مجاز در سرخه

کشف محموله میلیاردی مواد غذایی قاچاق جاساز در بسته بندی اقلام مجاز در سرخه