مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:052020-03-02اقتصادي

آغاز بهسازی یک محور روستایی در شوشتر


معاون راه های فرعی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات بهسازی محور روستایی شلیلی به نقیشیات شهرستان شوشتر خبر داد.

- ایسنا/خوزستان معاون راه های فرعی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات بهسازی محور روستایی شلیلی به نقیشیات شهرستان شوشتر خبر داد.

محمدعلی طالبی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز عملیات بهسازی محور روستایی شلیلی به نقیشیات در شهرستان شوشتر، اظهار کرد: طول کلی این مسیر بیش از 37 کیلومتر است و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از محل اعتبارات نفت و منابع استانی، 5 کیلومتر و 500 متر از این مسیر ترمیم خواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات ترمیم این جاده نقش موثری در بهبود وضعیت تردد مردم ساکن در 30 روستای مسیر دارد، افزود: از جمله دلایل انجام این پروژه، قرارگیری زمین های مستعد کشاورزی در این مسیر است زیرا پیش از این، تردد ساکنان منطقه و حمل محصولات کشاورزی تولیدی در این منطقه از جاده فرعی آسیب دیده انجام می شد و مشکلات فراوانی را برای مردم بوجود آورده بود.

معاون راه های فرعی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: در این محور عملیاتی از جمله تخریب آسفالت آسیب دیده موجود، لکه گیری و روکش کلی آسفالت در طول 5500 متر مسیر با عرض 5.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بهسازی یک محور روستایی در شوشتر

آغاز بهسازی یک محور روستایی در شوشتر