مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-02پزشكي

ملاقات های عمومی در مراکز شبانه روزی بهزیستی زنجان لغو شد


مدیرکل بهزیستی استان زنجان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به دستورالعمل های ابلاغی سازمان بهزیستی در ارتباط با پیشگیری از بیماری کرونا در استان گفت: بر این اساس، تمامی بخشنامه ها و نکات بهداشتی به مراکز تحت پوشش اعم از شیرخوارگاه، مراکز نگهداری کودکان مراکز روزانه و شبانه روزی نگهداری از معلولان، مراکز نگهداری از سالمندان، مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد، مراکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد و سایر مراکز ابلاغ شده است.

محمد محمدی قیداری افزود نظافت و شستشوی سطوح با مواد ضد عفونی کننده، روزانه و در هر شیفت انجام شده و ضمن برخورداری اتاق های اقامتی از تهویه مناسب روزانه حداقل 2 بار نسبت به پاکسازی هوای اتاق ها (ورود و خروج عادی هوا) اقدام می شود.

این مسؤول با تاکید بر اینکه بسیاری از گروه های آسیب پذیر نیز تحت پوشش مراکز شبانه روزی بهزیستی استان هستند و اقدامات متعددی در این خصوص انجام شده است.

محمدی گفت: علاوه بر لغو ملاقات های عمومی در این مراکز یک اتاق قرنطینه با 2 تخت فراهم شده که در صورت مشاهده موارد مشکوک این افراد تا انجام آزمایش های لازم در این محل نگهداری شوند و علاوه بر آن حضور پزشک و پرستار نیز در این مراکز اجباری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات های عمومی در مراکز شبانه روزی بهزیستی زنجان لغو شد

ملاقات های عمومی در مراکز شبانه روزی بهزیستی زنجان لغو شد