مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 11:062020-03-02سياسي

عاملان انتشار اخبار کذب درخصوص ویروس کرونا در هرمزگان دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی صالحی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در پی رصد فضای مجازی مشخص گردید برخی از کاربران اقدام به انتشار پیام هایی کذب از گستردگی ویروس کرونا و تعداد زیاد مبتلایان در جهت تشویش اذهان عمومی می نمایند که این موضوع باعث از بین رفتن آرامش روانی جامعه و ایجاد جو ناامنی در بین مردم گردیده است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به اهمیت موضوع، شناسایی وبرخورد با عاملین انتشار اینگونه پیام ها در دستور کار دستگاه قضایی استان هرمزگان قرار گرفت و پس از ابلاغ به پلیس امنیت عمومی استان، طی اقدامات اطلاعاتی و منسجم تعداد چهار نفر از عاملین اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه اقدام افراد دستگیر شده از مصادیق بارز تشویش اذهان عمومی است، گفت: پس از شناسایی هویت متهمان توسط کارشناسان پلیس فتا، این افراد به منظور رسیدگی به اتهاماتشان به مرجع قضایی معرفی شدند.

صالحی تأکید کرد: انتشار چنین شایعاتی در فضای مجازی برابر قانون، جرم و مرتکبین قابل مجازات هستند.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان ادامه داد: از شهروندان عزیز تقاضا داریم به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و اخبار موثق را فقط از طریق رسانه های رسمی کشور کسب نموده و از انتشار اخباری که منبع آن مشخص نیست در فضای مجازی اجتناب کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان انتشار اخبار کذب درخصوص ویروس کرونا در هرمزگان دستگیر شدند

عاملان انتشار اخبار کذب درخصوص ویروس کرونا در هرمزگان دستگیر شدند