مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-02ورزشي

شفاف سازی رییس شورا در خصوص کمک به تیم های فوتبال شیراز


رییس شورای اسلامی شهر شیراز در واکنش به اظهارات یکی از مدیران باشگاه های ورزشی مبنی بر اینکه شورا تعهدی به حمایت از فوتبال این شهر ندارد، اعداد و ارقام کمک های مصوب شده و تخصیص یافته از سوی پارلمان شهری شیراز به تیم های فوتبال این شهر را اعلام کرد.

- ایسنا/فارس رییس شورای اسلامی شهر شیراز در واکنش به اظهارات یکی از مدیران باشگاه های ورزشی مبنی بر اینکه شورا تعهدی به حمایت از فوتبال این شهر ندارد، اعداد و ارقام کمک های مصوب شده و تخصیص یافته از سوی پارلمان شهری شیراز به تیم های فوتبال این شهر را اعلام کرد.

سید عبدالرزاق موسوی با انتقاد از طرح چنین مطالب و موضع گیری هایی توسط مدیران ورزشی، خاطرنشان کرد که شورا و شهرداری شیراز تلاش خود را برای استفاده حداکثری از اختیارات قانونی در حمایت از دو باشگاه فوتبال شیراز یعنی تیم پرسابقه فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی به کار بسته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، موسوی با تأکید بر اینکه در شرح وظایف شورای شهر و شهرداری وظیفه ای برای کمک به باشگاه های حرفه ای دیده نشده است، یادآور شد: آنچه که به لحاظ قانونی در شرح وظایف شورای شهر پیش‎بینی شده، حمایت از ورزش همگانی است اما در همین حال شورای پنجم با این اعتقاد که تیم های ورزشی پرتماشاگر نظیر تیم های فوتبال زمینه س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی رییس شورا در خصوص کمک به تیم های فوتبال شیراز

شفاف سازی رییس شورا در خصوص کمک به تیم های فوتبال شیراز