مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 12:052020-03-02فرهنگي

خواسته علی سرابی در روزهای کرونایی تئاتر


علی سرابی که قصد داشت از دهم فروردین ماه نمایش «مرد بالشی» را به مدتی محدود در تالار وحدت اجرا کند، تاکید کرد باید نوبت اجرای همه گروه هایی که نمایش هایشان به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار وقفه شده، - علی سرابی که قصد داشت از دهم فروردین ماه نمایش مرد بالشی را به مدتی محدود در تالار وحدت اجرا کند، تاکید کرد باید نوبت اجرای همه گروه هایی که نمایش هایشان به دلیل شیوع ویروس کرونا دچار وقفه شده، محفوظ بماند.

این بازیگر و کارگردان تئاتر در گفتگو با ایسنا ادامه داد: قرار بود اجرای ما اولین نمایش تالار وحدت در سال آینده باشد و بر اساس قراردادی که داشتیم، قرار بود از دهم فروردین ماه اجرا خود را در این تالار آغاز کنیم اما به دلیل وضعیت ویژه ای که پیش آمده، تمرین مان را متوقف کرده ایم و منتظر تصمیمات مدیران تئاتر هستیم.

سرابی اضافه کرد: طبیعتا این شرایط، همه مشاغل و اصناف را تحت تاثیر قرار داده و برای همه ما وضعیتی دشوار رقم زده است اما در هر حال باید چاره اندیشی کنیم و راه حلی برای برون رفت از این وضعیت بیابیم.

او که قصد داشت این نمایش را با بازی نوید محمدزاده، حمیدرضا آذرنگ، بهرام افشاری و خودش روی صحنه بیاورد، افزود: طبیعتا همه ما می دانیم شیوع ویروس کرونا اتفاقی ملی است و می دانم آقای کرمی مدیر مرکز هنرهای نمایشی در این مدت بسیار پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خواسته علی سرابی در روزهای کرونایی تئاتر

خواسته علی سرابی در روزهای کرونایی تئاتر