مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-02سياسي

درخواست فوری مجمع نمایندگان گیلان از رییس جمهور در پی شیوع کرونا


مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت با ارسال نامه ای به رییس جمهور خواستار توجه بیش ازپیش دولت در حوزه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در استان گیلان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت در پی افزایش شیوع ویروس کرونا در این استان با تنظیم نامه ای از رییس جمهور خواستم تا توجه بیشتری نسبت به گیلان داشته باشد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، گیلان را دومین استان درگیر در بحران شیوع ویروس کرونا نامبرده و در نامه خود قید کرده که هرلحظه این ویروس در حال گسترش در این استان است.

نامه ای که ذبیح نیکفر، رییس مجمع نمایندگان گیلان خطاب به روحانی، رییس جمهور کشورمان با موضوع درخواست مجمع نمایندگان مردم گیلان به جهت بررسی مشکلات ویروس کرونا تنظیم شده، آمده است: برادر ارجمند جناب آقای دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران موضوع: درخواست مجمع نمایندگان مردم گیلان به جهت بررسی مشکلات ویروس کرونا در استان.

با سلام و تحیات الهی احتراماً همان گونه که حضرت عالی مستحضرید استان گیلان به عنوان دومین استان دچار بحران شیوع ویروس کرونا شناخته شده است.

از آنجایی که این ویروس هرلحظه و هرروز در حال گسترش می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فوری مجمع نمایندگان گیلان از رییس جمهور در پی شیوع کرونا

درخواست فوری مجمع نمایندگان گیلان از رییس جمهور در پی شیوع کرونا