مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 12:252020-03-02پزشكي

نامه وزیر بهداشت دولت نهم به نمکی/ 6 پیشنهاد برای مقابله بهتر با «کرونا»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در روزهایی که شیوع ویروس کرونا به اپیدمی جهانی تبدیل و از مرزهای ایران نیز وارد شده است، کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت دولت نهم و رییس مرکز تحقیقات سیاستگذاری سلامت، در نامه ای به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن اعلام آمادگی این مجموعه برای کمک به مدافعان سلامت مردم، نکاتی را متذکر شد.

متن کامل این نامه که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته، به این شرح است؛ جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی به طور یقین به دوش کشیدن مسئولیت سنگین وزارت بهداشت در این دوران که کشور عزیزمان از یکسو تحت تحریم های بیرحمانه رژیم تجاوز گر آمریکا قرار گرفته و از سوی دیگر سیاست گذاریهای غیر مستند و پرهزینه، بار سنگینی را بر وزارت بهداشت تحمیل کرده، کاری بس دشوار بوده و تنها با عشق به نظام و شوق خدمت به مردم شریف توجیه پذیر است.

آغاز سهمگین اپیدمی کرونا و رسیدن آن به مرز و بوم میهن عزیزمان در چنین شرایط بحرانی، پیچیدگی مدیریت این ابرسازمان را دو چندان کرده است.

شاید بی مناسبت نباشد که اعلام کنیم هر انجمنی و تشکل مستقل و یا نهاد وابسته به وزارت بهداشت باید آرزوی این را داشته باشد که در این تلاطم آنچه را در طبق اخلاص دارد در کمک به مجموعه مدیریت وزارت بهداشت قرار دهد تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه وزیر بهداشت دولت نهم به نمکی/ 6 پیشنهاد برای مقابله بهتر با «کرونا»

نامه وزیر بهداشت دولت نهم به نمکی/ 6 پیشنهاد برای مقابله بهتر با «کرونا»