مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 13:052020-03-02سياسي

انتشار به روز و حداکثری آرای قضایی عامل تحول حقوقی


معاون حقوقی قوه قضاییه با اشاره به این که پژوهشگاه قوه قضاییه می تواند به تمام معاونت های قوه قضاییه کمک کند برای هرگونه همکاری با معاون حقوقی اعلام آمادگی کرد.

- معاون حقوقی قوه قضاییه با اشاره به این که پژوهشگاه قوه قضاییه می تواند به تمام معاونت های قوه قضاییه کمک کند برای هرگونه همکاری با معاون حقوقی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید حجت اله علم الهدی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق، معاون حقوقی قوه قضاییه هم چنین با بیان این که در گذشته اقدامات ارزشمندی از جمله طرح های پژوهشی در قالب کتاب و گزارش پژوهشی و مقالات انجام شده است ، افزود: از دیگر اقدامات پژوهشگاه قوه قضاییه می توان به انتشار دو مجله حقوقی دادگستری و مجله رای( نقد آرا)، برگزاری نشست های تخصصی و علمی، ارائه خدمات پژوهشی به بخش های مختلف قوه قضاییه از جمله معاونت حقوقی قوه قضاییه اشاره کرد.

وی اظهارکرد: فراخوانی را برای جذب منتشر کردیم که پیرو آن 1500 رزومه به دستمان رسید و در نهایت کارگروه های تخصصی برای مصاحبه تشکیل شد که بخشی در قالب هیات علمی وزارت علومی و بخشی به عنوان پژوهشگر تمام وقت و پاره وقت مورد مصاحبه قرار گرفتند.

رییس پژوهشگاه قوه قضاییه افزود: رویکرد ما این نیست که تمام اقدامات پژوهشگاه در داخل مجموعه باشد بلکه از همکاری اسات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار به روز و حداکثری آرای قضایی عامل تحول حقوقی

انتشار به روز و حداکثری آرای قضایی عامل تحول حقوقی