مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 13:152020-03-02اقتصادي

حال و هوای خیابانهای کرونایی پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، در آستانه شب عید همه ساله خیابان های مرکزی شهر تهران مملو از شهروندانی بود که با شور و هیجان خود را برای خرید عید نوروز به مراکز تجاری شهر تهران می رساندند تا با دست پر به خانه برگردند اما این روزها نه خیابان ها حال و هوای مناسبی برای تردد شهروندان دارد و نه برای شهروندان، دل و دماغ حضور در خیابانها و خریدهای نوروزی.

ویروس کرونا، بد جوری همه را نگران کرده است.

آمار افراد مبتلا به کرونا هر روز در پایتخت و دیگر استانها رو به افزایش است و هشداری وزارت بهداشت و پزشکان به مردم برای خارج نشدن از خانه ها از طریق پیامک و رسانه ها هر بار بیشتر می شود.

علی رضا رییسی معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه اعلام کرد: تاکنون یکهزار و 501 نفر به طور قطعی در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، تاکنون 291 نفر بهبود یافته و 66 نفر نیز فوت کرده اند.

به گفته وی، تعداد ابتلای قطعی جدید به ویروس کرونا در کشور از روز گذشته تاکنون 523 نفر بوده است و 12 نفر نیز در این مدت، جان باخته اند.

در چنین فضایی، مغازه های عرضه پوشاک، طلا و جواهرات و همچنین اغذیه فروشی ها بی تاب دیدن شهروندان هستند اما ویروس کرونا که بدموقع به سراغ شهروندان آمده، رغبتی برای خرید نگذاشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال و هوای خیابانهای کرونایی پایتخت

حال و هوای خیابانهای کرونایی پایتخت