مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-02سياسي

راه اندازی ایستگاه های سلامت در 2 هزار بقعه شاخص کشور


مدیرکل اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه از راه اندازی ایستگاه های سلامت در 2 هزار بقعه شاخص کشور به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مدیرکل اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه از راه اندازی ایستگاه های سلامت در 2 هزار بقعه شاخص کشور به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

رضا معممی مقدم مدیرکل اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه نشست کارگروه مبارزه با ویروس کرونا در سازمان اوقاف گفت: در روز سوم اسفند ابلاغیه ای به منظور رعایت امور بهداشتی به ادارات کل استانی سازمان اوقاف ارسال شد که در پی آن ادارت کل و هیئت امنای بقاع متبرکه اقدامات خوبی را در این زمینه انجام دادند.

وی ادامه داد: متعاقباً مکاتبه ای با دبیر ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام شد و ضمن اعلام ظرفیت های سازمان اوقاف اعم از مبلغان و بقاع متبرکه برای پیشبرد اهداف ستاد با توجه به اینکه خیل زیادی از مردم به زیارت امامزادگان مشرف می شوند در خواست شد تا ماسک و مواد ضدعفونی کننده در اختیار ادارات کل استانی سازمان اوقاف قرار داده شود.

معممی مقدم افزود: سازمان اوقاف و امور خیریه در قالب ستاد مدیریت بحران و خدمات اجتماعی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی و دبیری حجت الاسلام و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ایستگاه های سلامت در 2 هزار بقعه شاخص کشور

راه اندازی ایستگاه های سلامت در 2 هزار بقعه شاخص کشور