مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 14:302020-03-02سياسي

فرقه شیرازی ها؛ از توهین به مذاهب تا سوء استفاده از کرونا


انتشار یک ویدیو از فردی وابسته به فرقه شیرازی ها در فضای مجازی بار دیگر نگاه ها را به سوی این فرقه و افراط گرایی های آنان متوجه ساخت؛ شیرازی هایی که مروج قمه زنی هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزرای فارس، تسنیم نوشت: در روزهای گذشته ویدئوهایی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که در آن افرادی در اعتراض به ایجاد محدودیت در زیارت اماکن مقدسه به دلیل شیوع بیماری کرونا، اقدام به رفتارهای شنیعی همچون لیس زدن ضریح و در و دیوار این اماکن کرده بودند.

  اگرچه اکثر علما و مراجع عمل به توصیه های پزشکی را واجب دانستند، اما این افراد با سوءاستفاده از احساسات مذهبی مردم درصدد ایجاد دوقطبی در جامعه بودند و از سوی دیگر، با اقدام غیرمتعارف و غیراخلاقی خود زمینه سوءاستفاده رسانه های ضدانقلاب را فراهم کردند.

  مدت کوتاهی پس از انتشار این تصاویر، با ورود دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی، یکی از این افراد بازداشت شد و پرونده وی برای رسیدگی به شعبه 301 بازپرسی مشهد ارجاع داده شد.

اما روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که از پشت پرده این اقدامات نامتعارف رمزگشایی می کرد.

  این کلیپ نشان می داد فرد دستگیر شده از طرفداران سیدصادق شیرازی بود که اقدامات افراطی او در سالهای اخیر چهره ای شنیع و منزجرکننده از تشیع را به جهان مخابره می کرد و نشان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرقه شیرازی ها؛ از توهین به مذاهب تا سوء استفاده از کرونا

فرقه شیرازی ها؛ از توهین به مذاهب تا سوء استفاده از کرونا