مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 15:552020-03-02پزشكي

برپای جشن نیکوکاری در چهارمحال وبختیاری غیرحضوری شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه ایرنا، علی ملکپور با اعلام این خبر افزود: هفته احسان و نیکوکاری از 14 اسفندماه با شعار عید را به خانه هایشان ببریم با هدف کمک به کاهش مشکلات مالی نیازمندان در شب عید، آغاز می شود.

وی با اشاره به توصیه های وزارت بهداشت در خصوص شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع افزود: با توجه به تعطیلی مدارس و آموزشگاه ها و قابل اجرا نبودن برپایی پایگاه های نیکوکاری در سطح شهر، روش های غیرحضوری برای مشارکت مردم استان در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

ملکپور اظهار داشت: برای جمع آوری کمک های مردمی روش های پرداخت الکترونیکی شامل شماره گیری کد #18877 و وارد کردن کد شهرستان، اپلیکیشن سکه، اپلیکیشن سنا و مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی emdad.

ir پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین از سوی کمیته امداد شماره حساب 880318558 و یا شماره کارت 6037997950030412 نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت نیز برای دریافت کمک های نیکوکاران در نظر گرفته شده است.

ملکپور تصریح کرد: همچنین ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری آماده دریافت کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان هستند.

وی با تاکید بر اینکه هم اکنون 39هزار و 972 خانوار با جمعیتی بیش از 90 هزار و 177 نفر زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند، افزود: 6 درصد جمعیت و 11 درصد از مجموع خانوارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپای جشن نیکوکاری در چهارمحال وبختیاری غیرحضوری شد

برپای جشن نیکوکاری در چهارمحال وبختیاری غیرحضوری شد