مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 17:162020-03-02سياسي

اقدامات ایران در مبارزه با شیوع کرونا قابل تقدیر است


بهادر امینیان روز دوشنبه در حاشیه سفر به مرز دوغارون و بازدید از روند پیشگیری از بیماری کرونا در این گذرگاه رسمی به خبرنگار ایرنا گفت: تدابیری مناسبی برای مقابله و مبارزه با بیماری کرونا در این مرز اتخاذ شده و اقداماتی همچون گند زدایی و ضد عفونی وسایل نقلیه در این مرز همه روزه انجام می شود.

وی به نصب دوربین حرارتی در مرز دوغارون اشاره کرد و افزود: این دوربین با هدف انجام معاینات اولیه بر روی مسافرین ورودی از کشور افغانستان در این معبر رسمی نصب شده که روزانه افزون بر هزار و 500 نفر از طریق این دوربین سنجش می شوند.

وی ادامه داد: با بروز بیماری کرونا در کشور صدور روادید برای اتباع افغانستان تا اطلاع ثانوی متوقف شده و ترددهای انجام شده نیز در نهایت تمهیدات بهداشتی و ایمنی صورت می گیرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان گفت: با تدابیر اتخاذ شده تاکنون مورد مشکوکی در مرز دوغارون و شهرستان تایباد مشاهده نشده است.

امینیان افزود: شرایط در کشور افغانستان به نسبت مناسب است، چند مورد مشکوک در این کشور مشاهده شده که با کمک های بهداشتی سازمان های بین المللی اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.

وی به مشارکت همه جانبه دستگاه های دولتی ایران در پیشگیری از این بیماری اشاره کرد و گفت: در صورت وقوع و گسترش این بیماری در افغانستان، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات ایران در مبارزه با شیوع کرونا قابل تقدیر است

اقدامات ایران در مبارزه با شیوع کرونا قابل تقدیر است