مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 18:302020-03-02اجتماعي

مردم تا آرام شدن شرایط جوی از تردد در محورهای مواصلاتی استان خودداری کنند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: لازم است که تا آرام شدن شرایط جوی هوا مردم از تردد در این جاده خودداری نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل علی رحمتی عصر امروز در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: هم اکنون بارش برف و کولاک شدید در جاده ارتباطی خلخال - اسالم به ویژه گردنه الماس ادامه دارد و لازم است که تا آرام شدن شرایط جوی هوا مردم از تردد در این جاده خودداری نمایند.

وی افزود: در حال حاضر بر اثر بارش برف راه 150 روستا در شهرستان های نیر، نمین، کوثر و مشگین شهر مسدود شده است که راهداران در حال تلاش برای بازگشایی هر چه سریع تر این راه ها هستند و به غیر از این روستاها راه ارتباطی تمامی محورهای مواصلاتی استان اردبیل باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر عملیات برف روبی با جدیت در گردنه های برفگیر استان ادامه دارد و در تلاش هستیم با برف روبی و نمک پاشی شرایط موجود را به شکل مناسب در بیاوریم.

رحمتی از حالت آماده باش 286 دستگاه ماشین آلات راهداری استان با 435 نیرو در قالب 110 گروه خبرداد و تشریح کرد: 13 راهدارخانه سیار و ثابت استان برای خدمات رسانی در زمان مورد نیاز مستقر هستند؛ همچنین 20 هزار تن شن و نمک خریداری شده و در انبارها و راهدارخانه ها استان برای استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تا آرام شدن شرایط جوی از تردد در محورهای مواصلاتی استان خودداری کنند

مردم تا آرام شدن شرایط جوی از تردد در محورهای مواصلاتی استان خودداری کنند