مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 19:062020-03-02سياسي

طرح ضدعفونی سطح شهر دماوند امشب آغاز می شود


عباس صفری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: شهرداری دماوند همزمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر پیشگیری از شیوع بیماری های مسری به ویژه ویروس کرونا تمام امکانات را جهت ضدعفونی کردن تمامی نقاط مختلف شهر با اولویت مسیرهای پرتردد و اماکن عمومی در دستور کار قرار داد.

این مقام مسئول افزود: یکی از اقدامات شهرداری در این راستا، طرح ضدعفونی کردن سطح شهر است که از امشب محورهای اصلی به ویژه بلوار آیت الله خامنه ای به دلیل تردد شهروندان و مسافران محور تهران – فیروزکوه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: در این راستا شهرداری دماوند جهت رفاه حال شهروندان این اقدام را شبانه ساعت 23:30 دقیقه و با مواد ضدعفونی کننده مورد تایید شبکه بهداشت اجرا خواهد کرد و شامل بلوار های اصلی و فرعی نیز می شود.

شهردار دماوند گفت: در تلاش هستیم فضای عمومی را درحد ممکن عاری از این ویروس کنیم تا شهروندان دماوندی بدون نگرانی و با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند.

صفری گفت: در ادامه طرح ضدعفونی کردن اماکن عمومی، این نهاد شهری، ضدعفونی کردن مساجد و حسینه های سطح شهر، تاکسی ها و وسایل حمل و نقل عمومی، سرویس های بهداشتی عمومی، پارک های عمومی و سایر اماکن محل تجمع را در دستور کار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضدعفونی سطح شهر دماوند امشب آغاز می شود

طرح ضدعفونی سطح شهر دماوند امشب آغاز می شود