مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 19:352020-03-02سياسي

استقرار بیمارستان سیار 180 تختخوابی سپاه در قم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازدوشنبه شب روابط عمومی سپاه قم، عملیات استقرار بیمارستان سیار سپاه با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم و دکتر مرتضویان رییس بیمارستان شهید صدوقی سپاه اصفهان در مجتمع فرهنگی نور قم آغاز شد.

گفتنی است بیمارستان سیار مذکور شامل 44 کانکس و دارای تجهیزاتی برای پذیرش 180 بیمار است و با همکاری پشتیبانی نیروی زمینی سپاه پاسداران و بیمارستان شهید صدوقی تجهیز شده و تمامی کادر آن نیز از پرسنل تخصصی سپاه می باشد.

اقدام فوق در راستای درخواست دانشگاه علوم پزشکی استان و به منظور خدمت رسانی بیشتر به مردم در امر پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و درمان آنفلوانزا صورت گرفته است.

علی رضا رییسی روز دوشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور، افزود: تعداد ابتلای قطعی جدید به ویروس کرونا در کشور از روز گذشته تاکنون 523 نفر است و 12 نفر نیز در این مدت فوت کرده اند.

وی با بیان این که 291 نفر نیز بهبودیافته داریم، گفت: بیشترین استان های درگیر ویروس کرونا در کشور، استان های تهران، قم و گیلان هستند.

در قم و گیلان میزان بهبودیافته و بستری شده برابری می کند.

همچنین به گفته کیانوش جهانپور، رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از مجموع 523 مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا در کشور، 225 نفر در استان تهران، 62 نفر در قم، 53 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بیمارستان سیار 180 تختخوابی سپاه در قم

استقرار بیمارستان سیار 180 تختخوابی سپاه در قم