مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 19:352020-03-02اقتصادي

تشدید نظارت نمایندگان دادستانی و صمت بر توزیع اقلام بهداشتی در اصفهان


بازرسانی از سوی اداره صمت و دادستانی اصفهان در محل کارخانه های تولید کننده اقلام بهداشتی مانند ماسک و الکل حضور یافته و بر روند توزیع این اقلام به منظور قرار گرفتن در دست مصرف کننده واقعی نظارت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در حاشیه برگزاری ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: با کمال تاسف در زمانی که مردم به این اقلام نیاز جدی دارند و برای دریافت آن در مضیقه هستند و به داروخانه های مختلف مراجعه می کنند، مشاهده شده برخی از داروخانه ها بعضی از این اقلام را با قیمت های چندین برابر به مردم می فروشند.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: البته قاطبه داروخانه های استان به رسالت انسانی خود عمل می کنند و جا دارد از زحمات آنها در این شرایط تقدیر کرد.

وی  با اشاره به فعالیت های کمیته های هفتگانه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: در جلسه امشب بیشتر در خصوص فعالیت های دو کمیته سلامت و پشتیبانی بحث و گفت وگو شد.

رضایی با اشاره به ضرورت پیش بینی بدترین وضعیت، ادامه داد: اگر چه فعلا در شرایط نامناسبی نیستیم ولی لازم است پیش بینی های لازم برای زمان بحرانی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت نمایندگان دادستانی و صمت بر توزیع اقلام بهداشتی در اصفهان

تشدید نظارت نمایندگان دادستانی و صمت بر توزیع اقلام بهداشتی در اصفهان