مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 22:352020-03-02اجتماعي

احتمال طغیان رودخانه های مرکز و شرق مازندران


مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: بارش تجمعی این سامانه تا بامداد چهارشنبه ادامه دارد که در مرکز و شرق استان (تجمع بارش در حوزه تجن به ویژه سرشاخه های چهاردانگه و ظالم رود و حوزه نکارود ) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مازندران، دیار پرباران کشور است که در تمامی فصل سل شاهد بارش در این خطه سرسبز هستیم و فصل گرم و سرد نمی شناسد.

باتوجه به شرایط اقلیمی بارش ها در سال های اخیر حالت سیل آسا به خود گرفته که هر زمانی که بارش ها شدت می گیرد احتمال بروز سیلاب و همچنین بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد که در این صورت هواشناسی مازندران با پیش بینی های خود اطلاعیه و اخطاریه صادر می کند تا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

براساس نقشه های هواشناسی بارش برف و باران از اواخر روز یک شنبه در آسمان مازندران آغاز شده که تا روز سه شنبه ادامه دارد ؛ البته اوج بارندگی امروز است.

مدیر مطالعات پایه منابع آب شرکت آب منطقه ای مازندران گفت: بارش تجمعی این سامانه تا بامداد چهارشنبه ادامه دارد که در مرکز و شرق استان (تجمع بارش در حوزه تجن به ویژه سرشاخه های چهاردانگه و ظالم رود  و حوزه نکارود ) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال طغیان رودخانه های مرکز و شرق مازندران

احتمال طغیان رودخانه های مرکز و شرق مازندران