مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 22:502020-03-02سياسي

نامه به دولت درد دل با ملت!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، دکتر سعید نمکی به عنوان فرمانده مقابله با کرونا فشار زیادی را تحمل می کند و طبق حکمی که به وی تنفیذ شده وظیفه بزرگی را به دوش می کشد اما گویا آقای وزیر در انجام این وظیفه بزرگ به موانع بزرگ برخورد کرده و چاره .

- وزیر بهداشت در ادامه نامه نگاری های درون کابینه ای، در نامه ای بی سابقه خطاب به وزیر صمت از عدم همکاری مسؤولان آن با ستاد مقابله با کرونا گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، دکتر سعید نمکی به عنوان فرمانده مقابله با کرونا فشار زیادی را تحمل می کند و طبق حکمی که به وی تنفیذ شده وظیفه بزرگی را به دوش می کشد اما گویا آقای وزیر در انجام این وظیفه بزرگ به موانع بزرگ برخورد کرده و چاره ای جز نامه نگاری های درون دولتی و عمومی کردن آنها نمی بیند.

نمکی روز شنبه در نامه به رییس جمهور از افراد فرصت طلبی سخن گفت که با جسارت 200 میلیون ماسک احتکار کرده اند.

وزیر بهداشت در نامه به روحانی آورده بود: متأسفانه به رغم پیگیری فراوان مقدار اندکی[ماسک] خریداری و بقیه تولیدات کشور وارد بازار سیاه شد.

متأسفانه پس از حدود 10 روز فقط یک میلیون عدد ماسک تحویل و بقیه نمی دانم در کجا انباشته شده است و همکاران اینجانب به دلیل اجبار، شبانه روز در بازارهای مختلف و در نقش واسطه و دلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه به دولت درد دل با ملت!

نامه به دولت درد دل با ملت!