مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 04:352020-03-03بين الملل

نتانیاهو: به زودی حاکمیت اسراییل بر غور اردن را اعلام می کنیم


نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی که با چندین پرونده فساد روبه رو است صبح امروز (سه شنبه) برای آنچه پیروزی بزرگ به رغم تمام مشکلات در انتخابات پارلمانی روز دوشنبه خواند، - نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی که با چندین پرونده فساد روبه رو است صبح امروز (سه شنبه) برای آنچه "پیروزی بزرگ" به "رغم تمام مشکلات" در انتخابات پارلمانی روز دوشنبه خواند، جشن گرفت.

این انتخابات برای بقای سیاسی او تعیین کننده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری روسی اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی گفت: این پیروزی شبانه از تمام پیش بینی ها فراتر و از پیروزی سال 1996 بزرگتر بود، ما با گروه هایی که می گفتند دوره نتانیاهو سر آمده، روبه رو شدیم.

وی اضافه کرد: از خانه ای به خانه ای و از شهری به شهری، وجب به وجب کل سرزمین طول و عرض آن را سفر کردیم، با شهروندان اسراییلی ملاقات داشتیم، باید برخی را متقاعد می کردیم، به آنها حماسه و شور خود را گسترش دهیم آنها به ما اعتماد داشتند زیرا می دانند ما بهترین ممکن را برای اسراییل به دست آورده ایم.

نتانیاهو در ادامه مبالغه گری درباره برنامه ها و اقداماتش گفت: ما اسراییل را به دولتی بزرگ مبدل کردیم روابط بین المللی را گسترش دادیم با کشورهای عربی و اسلامی که تاکنون رابطه نداشتیم و با رهبرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتانیاهو: به زودی حاکمیت اسراییل بر غور اردن را اعلام می کنیم

نتانیاهو: به زودی حاکمیت اسراییل بر غور اردن را اعلام می کنیم