مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 05:262020-03-03سياسي

طرح زیباسازی فضای شهری شوش آغاز شد


سیدعبدالحسین حسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 30 دکه دستفروشی در نخستین گام با حکم قضایی و با هدف ساماندهی فضای شهر شوش از بازارچه جمع آوری شدند.

وی با بیان اینکه فعالیت دکه های دستفروشی در بیرون از بازارچه موجب ترافیک و زشت شدن چهره شهر شده بود، گفت: شهرداری شوش تلاش دارد با زیباسازی و ساماندهی فضای شهری در راستای رفاه و آسایش شهروندان گام بردارد.

شهردار شوش مشارکت شهروندان در زیباسازی فضای شهری را مهم و اثرگذار دانست و افزود: برای بیکار نماندن صاحبان دکه های جمع آوری شده، فضایی در درون بازارچه شوش به آنها اختصاص یافته است.

وی خواستار کمک شهروندان و کسبه برای زیباسازی و نظم دادن به فضای شهری شد و گفت: روند اجرای طرح ساماندهی و زیباسازی فضای عمومی شهری در شوش ادامه دارد.

حسینی افزود: بزودی شهرک فن آوری شوش برای جمع آوری اصناف مزاحم و نیمه مزاحم از سطح شهر احداث می شود تا این اصناف در یک مکان متمرکز شوند.

وی به قدمت چندین هزار ساله این شهر تاریخی اشاره کرد و گفت: طرح زیباسازی فضای عمومی و منظر شهری شوش با مشارکت شهروندان و همکاری کسبه و بازاریان ادامه می یابد.

شهر باستانی شوش یکی از معروف ترین شهرهای دنیای کهن است که زمانی پایتخت حکومت ایلام و همچنین پایتخت زمستانی پادشاهی هخامنشی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح زیباسازی فضای شهری شوش آغاز شد

طرح زیباسازی فضای شهری شوش آغاز شد