مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 05:262020-03-03پزشكي

کمین کرونا برای کودکان کار


کودکان کار و خیابان بی دفاع ترین افراد در برابر این بیماری به شمار می روند و بدون داشتن امکانات اولیه بهداشتی و پیشگیرانه در برابر کرونا مانند ماسک و دستکش در خیابان ها و معابر شهربه دست فروشی یا در سطل های زباله بدنبال جمع کردن ضایعات هستند.

معضل کودکان کار و خیابان علاوه بر آسیبی که به خود کودکان و خانواده هایشان وارد می کند، آزردگی شدید روحی و روانی شهروندان را نیز موجب شده و با توجه به شیوع کرونا خطر انتشار بیشتر این ویروس را نیز به همراه داشته است.

به گفته مسوولان این کودکان در طول روز در سر چهارراه ها در معرض خطر قرار دارند و از سوی دیگر کودکان زباله گرد در میان زباله ها به دنبال یک لقمه نان برای خود و خانواده شان روز را به شب می رسانند.

هر چند دستگاه های مختلفی چون بهزیستی، شهرداری، کمیته امداد، نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، صدا و سیما و سایر دستگاه ها در ساماندهی و حمایت از این کودکان مداخله دارند اما در شرایط فعلی نیاز است تا این دستگاه ها به فوریت برای حفاظت از این کودکان در برابر کرونا اقدام به عمل بیاورند.

ایرنا برای بررسی بیشتر این پدیده و وضعیت آن در قزوین به سراغ مسوولان و دست اندرکارانی رفت که همگی بر اهمیت حل این پدیده تاکید داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمین کرونا برای کودکان کار

کمین کرونا برای کودکان کار