مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 05:352020-03-03سياسي

درد دل دادستان فردیس با شهروندان/ژل توزیع کردیم سر از ابزار فروشی درآورد!


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس با انتشار مطلبی در صفحه مجازی خود از عدم همکاری برخی از فردیسوندان در بحث مقابله با شیوع کرونا ویروس انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در فردیس، حسن جهانشاهلو، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در جدیدترین مطلبی که با شهروندان به اشتراک گذاشته است ضمن درد دل و توصیف شرایط از عدم همکاری برخی از مردم در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس انتقاد کرده است.

درد دل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس در کانال تلگرامی خود به شرح زیر است؛ قول داده بودم اینجا مطلب نزنم  اما سلامتی مردم خط قرمز من است پس ناچارم توبه بشکنم اکثریت اقداماتی که در فردیس نصفه و نیمه شروع کردیم در سراسر کشور عملی شد اما کماکان در فردیس کامل اجرایی نشده است و این را بی تعارف بگویم به مردم بسته گی دارد.

متاسفانه متاسفانه مردم کنار ما نیستند حمایتی از ما نمی کنند.

گمانم این بود که با مردم در این 4 سال صادق بوده ام، پس مردم هم به من اعتماد خواهند داشت اما اعتماد عمومی از بین رفته است و منهم قربانی این فاجعه هستم صبح ها حضوری به مردمم تذکر می دهم جانتان با این شلوغی دادسرا در خطر است اما به من زل می زنند و واکنشی نشان نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد دل دادستان فردیس با شهروندان/ژل توزیع کردیم سر از ابزار فروشی درآورد!

درد دل دادستان فردیس با شهروندان/ژل توزیع کردیم سر از ابزار فروشی درآورد!