مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-03سياسي

قاچاق کالا ضربه مهلکی برای رونق اقتصاد و تولید ملی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در دیدار فرمانده جدید مرزبانی استان، کار مرزبانی را امری بسیار مشکل و طاقت فرسا دانست و اظهار داشت: امکانات باید متناسب با وضعیت مرز اختصاص یافته و همه دستگاه های مسوول در حوزه مرز نیز موظف هستند نقش خود را بطور کامل ایفا کنند.

وی با بیان اینکه تحقق شعار اقتصاد مقاومتی می تواند موجب رونق اقتصادی و امنیت بیشتر شود، افزود: مرزبانان دلاور با تلاش در راستای مبارزه با کالای قاچاق ضامن تحقق این شعار بوده و در این راستا نقشی بی نظیری دارند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: مرزبانان افتخار ملت مسلمان ایران اند چرا که به راستی این مردان بزرگ و بی ادعا پیروان راه شهدا در دفاع از حریم مرزهای کشور اسلامی هستند.

آیت الله حسینی شاهرودی نیروهای مسلح کشور را سد مستحکم ایمان و اراده پولادین در مقابل هجمه های سخت و نرم استکبار جهانی دانست و یادآور شد: روحیه شهادت طلبی، اطاعت پذیری از ولایت فقیه و عدم وابستگی به هرگونه حزب و جناح، مدال های افتخاری است که تا ابد بر سینه حافظان عرصه نظم و امنیت این مملکت همچون الماس می درخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق کالا ضربه مهلکی برای رونق اقتصاد و تولید ملی است

قاچاق کالا ضربه مهلکی برای رونق اقتصاد و تولید ملی است