مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 05:552020-03-03پزشكي

برپایی اعتکاف به دهه آخر ماه رمضان موکول شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به شیوع و گسترش ویروس کرونا (کوید 19)و بنا به تصمیمات اتخاذ شده از سوی مسئولین وزارت بهداشت و درمان و در راستای حفظ سلامت فردی و اجتماعی هموطنان کشورمان، مراسم معنوی اعتکاف رجبیه دردهه آخر رمضان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه به اشاره مجاهدت های شبانه روزی و خالصانه عوامل درمانی و پزشکی در سراسر کشور، افزود: اقدامات و مجاهدت های شبانه روزی کادر پزشکی و درمانی در مراکز درمانی شهرهای مختلف استان و کشور قابل تقدیر است و دستگاه های فرهنگی و آموزشی باید با شیوه های مختلف در راستای آگاهی بخشی و آگاه سازی جامعه تلاش و مجاهدت کنند.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از فضای رعب و وحشت توسط برخی عوامل داخلی و برخی خودفروخته های خارج نشین، تصریح کرد: ایجاد فضای رعب و وحشت زیبنده نظام اسلامی نیست و دشمنان درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی هستند و امید بخشی و ایجاد فضای آرام و نشاط بخش می تواند بسیاری از این مشکلات را رفع کند.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه سخنان با اشاره به مناسبت های ماه رجب و اهمیت دعا و نیایش در این ماه عزیز، تاکید کرد: با توجه به برگزاری نمازجماعات حداقلی در مساجد، تکایا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اعتکاف به دهه آخر ماه رمضان موکول شد

برپایی اعتکاف به دهه آخر ماه رمضان موکول شد