مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 06:202020-03-03اقتصادي

اصلاح فرایند ثبت نام در صندوق بیمه روستاییان بدنبال مشاهده کرونا ویروس


مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از دستور محمد شریعتمداری - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت های این صندوق برای اطلاع رسانی، - آگاه سازی و کمک به جامعه هدف صندوق جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وبنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی شیرکانی گفت: به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم زمان با گسترش شیوع ویروس کرونا، کمیته ای در صندوق تشکیل و تلاش شد تدابیری برای پیشگیری از انتقال ویروس در میان جامعه هدف، کارگزاری ها و کارکنان اندیشیده شود.

وی افزود: بنا بر همین دستور، فرایند ثبت نام در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اصلاح و تا اطلاع ثانوی، اخذ اثر انگشت از متقاضیان ثبت نام در این صندوق، حذف شد.

همچنین با توجه به اثر شیوع ویروس بر اقتصاد مناطق روستایی و عشایری، قرار شد با همکاری کارگزاران صندوق که در بیش از 1800 نقطه روستایی حضور دارند، پیشنهاداتی برای کمک به اعضای صندوق مطرح و بررسی شود.

شیرکانی ادامه داد: در حوزه فرایندهای بیمه ای نیز با برقراری امکان دریافت آنلاین شناسه و پرداخت غیرحضوری حق بیمه، به بیمه شدگان متقاضی تمدید اطلاع رسانی کردیم که می توانند بدون مراجعه حضوری، نسبت به وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح فرایند ثبت نام در صندوق بیمه روستاییان بدنبال مشاهده کرونا ویروس

اصلاح فرایند ثبت نام در صندوق بیمه روستاییان بدنبال مشاهده کرونا ویروس