مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 06:302020-03-03ورزشي

احتمال کسب یک سهمیه المپیک دیگر در تیراندازی/ وزارت ورزش به قولش عمل کرد


نایب رییس بانوان فدراسیون تیراندازی گفت: وزارت ورزش و جوانان با کمک و حمایت خود حق مطلب را ادا کرد و حالا نوبت ماست که پاسخ اعتماد آنها را بدهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص آخرین وضعیت المپیکی های تیراندازی گفت: آخرین پنجره کسب سهمیه المپیک برای تیراندازی مسابقات قطر بود که در آبان برگزار شد که در پایان آن در مجموع سهمیه های ما در تفنگ به 4 سهمیه و در تپانچه نیز به دو سهمیه رسید.

البته در تیراندازی یک راه دیگر کسب سهمیه المپیک به واسطه رنک تیرانداز خواهد بود که در بین تیراندازان ما خانم گلنوش سبقت اللهی دارای بیشترین شانس در این بخش است.

وی افزود: گلنوش تیرانداز بسیار قابل و شایسته ای است و اگرچه با امتیازی نزدیک سهمیه را از دست داد اما این شانس را دارد تا با توجه به رنک بالایی که دارد سهمیه المپیک کسب کند.

کهرنگی با اشاره به حمایت های وزارت ورزش و جوانان از تیراندازی گفت: جا دارد تا از پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان قدردانی کنم.

وزارتخانه علاوه بر بودجه فدراسیون، قول یک میلیارد تومان کمک بابت تجهیزات المپیکی را داده بود که به آن عمل کرد.

وی ادامه داد: وقتی یک میلیارد تومان در اختیارمان قرار گرفت در اردوی هانوفر تجهیزات و سلاح های مورد نظرمان را تهیه کردیم و ملی پوشان با فشنگ تست شده تمرین کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال کسب یک سهمیه المپیک دیگر در تیراندازی/ وزارت ورزش به قولش عمل کرد

احتمال کسب یک سهمیه المپیک دیگر در تیراندازی/ وزارت ورزش به قولش عمل کرد