مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:002020-03-03اجتماعي

امروز آخرین مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت


رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور گفت: داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت که موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند، تا ساعت 24 امروز 13 اسفند مهلت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

- دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت نام آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 روز سه شنبه، 15 بهمن ماه آغاز شد و 26 بهمن ماه پایان پذیرفت.

در این بازه زمانی حدود 12 هزار داوطلب برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.

وی تاکید کرد: به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت معین نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نکردند، فرصتی فراهم شده که بر اساس آن داوطلبان از 11 اسفند می توانستند در این آزمون ثبت نام کنند.

حیدرزاده تاکید کرد: مهلت تمدیدشده ثبت نام در آزمون دکتری تا ساعت 24 امروز 13 اسفند ماه پایان می پذیرد و داوطلبان در این مهلت تمدید شده فرصت دارند نسبت به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

حیدرزاده اضافه کرد: آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 مبتنی بر رایانه در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور که امکانات لازم را دارند (حدودا 35 دانشگاه) برگزار خواهد شد.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور همچنین یادآور شد: برای آماده شدن داوطلبان آزمون فوق دو آزمون آزمایشی مبتنی بر رایانه تا قبل از برگزاری آزمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت

امروز آخرین مهلت ثبت نام دکتری وزارت بهداشت