مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:272020-03-03اقتصادي

240 فرصت شغلی از سوی بنیاد برکت در خمین ایجاد شد


احمد اسدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:این مشاغل در زمینه پرورش دام سبک و سنگین، ایجاد گلخانه و تولید پوشاک بوده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می شود با توجه به برنامه های در دست انجام در فرصت باقی مانده تا پایان سال شمار اشتغال ایجاد شده توسط بنیاد برکت در خمین به 280 مورد برسد.

مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت خمین با اشاره به اینکه 2 هزار متقاضی از خمین در طرح سحاب ثبت نام کردند، اظهار داشت: پرونده یک هزار و 234 نفر آنان در کارگروه توسعه روستایی تایید شده است و 800 نفر در سامانه ثبت نام شدند.

اسدی اظهار داشت: اجرای این طرح در 71 روستای دارای بیش از 50 خانوار خمین پی گرفته شده ومتقاضیان در 54 روستا توانستند در سامانه ثبت نام کنند.

وی گفت: 400 پرونده متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال به 2 بانک عامل معرفی شده است.

مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در خمین یادآور شد: اقدامات دریافت تسهیلات اشتغالزایی بنیاد برکت در روستاهای خمین در مدت سه ماه انجام شد و متقاضیان در روستاهای باقی مانده پس از باز شدن سامانه ثبت نام می شوند.

اسدی تصریح کرد: سهمیه اشتغالزایی طرح های بنیاد برکت خمین برای سال آینده 300 مورد است که با توجه به آمار بالای بیکاری در زادگاه امام راحل و وجود 400 متقاضی که در سامانه ثبت نام نشدند نیاز است که سهمیه اشتغال به یک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 فرصت شغلی از سوی بنیاد برکت در خمین ایجاد شد

240 فرصت شغلی از سوی بنیاد برکت در خمین ایجاد شد