مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:362020-03-03اقتصادي

مکان های شلوغ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید تعطیل شود


احمدعلی موهبتی روز سه شنبه در بازدید از ستاد کرونا سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تمامی اتباع بیگانه که بصورت غیر مجاز وارد استان شوند با تمهیداتی از همان نقطه به کشورشان برگشت داده می شوند و به آنان اجازه ورود داده نخواهد شد.

وی گفت: گروهی از اتباع کشورهای همسایه به قصد زیارت از طریق مرزهای رسمی سیستان و بلوچستان وارد می شوند که پیش بینی شده با مدیریت نیروی انتظامی به سمت استان های دیگر هدایت شوند و با توجه به وضعیت کرونا در داخل شهر زاهدان تردد نداشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: روز بازارها، مراسمات مختلف در تالارها هر چه سریعتر توسط شهرداری و سایر سازمان ها باید مدیریت و در صورت امکان تعطیل شود و شهرداری زاهدان نسبت به جمع آوری متکدیان از سطح شهر اقدام کند.

وی تاکید کرد: گندزدایی محیط در سطح گسترده ای برای کاهش میزان آلودگی در سیستان و بلوچستان آغاز شده که لازم است همه سازمان ها با کمک دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نسبت به گندزدایی محیط کار ادارات و محیط های پرتردد اقدام کنند.

موهبتی افزود: در منطقه سیب و سوران که بیمارستان راه اندازی نشده در صورت نیاز بیمارستان مدیریت بحران استانداری برای این امر در نظر گرفته شده که باید تجهیزات موردنیاز بیشتر به این مکان منتقل و برای ارائه خدمت آماده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکان های شلوغ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید تعطیل شود

مکان های شلوغ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا باید تعطیل شود