مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:462020-03-03اقتصادي

بخش عمرانی، 60 درصد بودجه سال 99 شهرداری تبریز را شامل می شود


رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بودجه سال آینده تبریز سه هزار و 609 میلیارد و 400 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، گفت: بودجه بخش عمرانی 60 درصد و بودجه بخش جاری 40 درصد از کل بودجه سال آینده تبریز را شامل می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بودجه سال آینده تبریز سه هزار و 609 میلیارد و 400 میلیون تومان در نظر گرفته شده است، گفت: بودجه بخش عمرانی 60 درصد و بودجه بخش جاری 40 درصد از کل بودجه سال آینده تبریز را شامل می شود.

شهرام دبیری در این خصوص اظهار کرد: پس از بررسی های متعدد و کارشناسی شده، بودجه شهرداری تبریز تصویب شده و طی روزهای آتی به هیئت تطبیق استان ارسال خواهد شد.

وی با بیان این که پس از جلسات مختلف و با بررسی در مرکز پژوهش ها، شورای اسلامی شهر و کمیسیون های شورا، بودجه سال 99 شهرداری تبریز را تصویب کردیم، افزود: تمامی تلاش مدیریت شهری تبریز در تصویب بودجه در راستای افزایش کیفیت خدمات رسانی و ارائه خدمات رفاهی بهتر برای شهروندان است.

وی با اشاره به اصلاح و افزوده شدن تبصره های متعدد در بودجه سال آینده افزود: با اعمال برخی تغییرات توجه جدی به رفاه و معیشت کارکنان شهرداری و همچنین افزایش سطح ارائه خدمات به مردم تبریز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمرانی، 60 درصد بودجه سال 99 شهرداری تبریز را شامل می شود

بخش عمرانی، 60 درصد بودجه سال 99 شهرداری تبریز را شامل می شود