مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 07:512020-03-03اقتصادي

کرونا و افزایش 10 تا 15 درصدی مصرف آب در اهواز


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه مصرف آب در اهواز با توجه به شیوع بیماری کرونا 10 تا 15 درصد افزایش داشته است، گفت: مساله ای در زمینه تولید آب وجود ندارد ضمن اینکه کشش شبکه توزیع آب در اهواز نیز به همین میزان است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه مصرف آب در اهواز با توجه به شیوع بیماری کرونا 10 تا 15 درصد افزایش داشته است، گفت: مساله ای در زمینه تولید آب وجود ندارد ضمن اینکه کشش شبکه توزیع آب در اهواز نیز به همین میزان است.

بهنام مریدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مصرف آب در شهرستان اهواز با توجه به موضوع پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به شرایطی که اکنون در کشور و شهرستان اهواز وجود دارد، مردم روزانه به آب بیشتری نیاز دارند و این مساله باعث افزایش مصرف آب در اهواز شده است.

وی با بیان اینکه مصرف آب در شهرستان اهواز با توجه به بیماری کرونا 10 تا 15 درصد افزایش یافته است، افزود: پیک مصرف آب در شهرستان اهواز تغییر کرده است و با توجه به شرایطی که در خصوص کروناویروس وجود دارد، شاهد رشد مصرف هستیم و در این زمینه در شرایط پیک مصرف، شبکه دچار کم فشاری می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: در برخی از ساعات شبانه روز با توجه به افزایش پیک مصرف توسط شهروندان، شبکه شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و افزایش 10 تا 15 درصدی مصرف آب در اهواز

کرونا و افزایش 10 تا 15 درصدی مصرف آب در اهواز