مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:162020-03-03فرهنگي

«اشتقاق» روایتی از میانسالی و رخوت تا شرایط تئاتر امروز ایران است


پیام لاریان، کارگردان و بازیگر تئاتر عنوان کرد: نمایش «اشتقاق» روایتی از رخوت، افسردگی و بی حوصلگی میانسالی تا نقد شایط حال حاضر تئاتر ایران است و سال جدید به صحنه خواهد رفت.

- پیام لاریان کارگردان و بازیگر تئاتر در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس عنوان کرد: من سال 98 قرار بود نمایشی را به نام اشتقاق روی صحنه ببرم که سفری خارج از کشور برایم پیش آمد و این کار به صحنه نرفت و حال این نمایش برای سال آتی سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.

وی در ادامه افزود: قصد داشتم تمرینات این کار را از اوایل اسفند ماه آغاز کنم که با این شرایط پیش آمد کرده کنسل شد و نیمه دوم سال آینده کار را به صحنه می بریم.

لاریان با اشاره به بیگ پروداکشن بودن کار و عوامل گفت: این نمایش به طور جدی شش ماه تمرین می طلبد.

بازیگران کار هم زیاد هستند بخشی از آنها مشخص شدند البته هنوز تکمیل نیستند الان ترجیح می دهم درباره شان صحبت نکنم چون ممکن است تغییر هم بکنند اما از بچه های گروه خودمان هستند و اینکه بخواهم بازیگر چهره و سرشناس بیاورم اینطور نیست.

این کارگردان تئاتر اظهار داشت: امیدوارم واقعا بتوانم از اوایل سال آینده تمرینات را شروع کنم چون در این شرایط هیچ فردی دوست ندارد با این وضعیت ویروس کرونا به پلاتو برای تمرین بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اشتقاق» روایتی از میانسالی و رخوت تا شرایط تئاتر امروز ایران است

«اشتقاق» روایتی از میانسالی و رخوت تا شرایط تئاتر امروز ایران است