مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-03پزشكي

مراکز بهزیستی ایلام تا 15 اسفندماه تعطیل است


مدیر کل بهزیستی ایلام از تعطیلی مهدهای کودک ومراکز بهزیستی این استان برای سومین بار و تا 15 اسفندماه خبر داد.

- زهرا همتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با هماهنگی انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان و در راستای ارتقای سلامت کودکان، جامعه هدف و مربیان، تعطیلی تمامی مهدهای کودک، مراکز روزانه و نیروهای طرح مراقبین، ویزیت در منزل و تسهیلگران طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه (c) تا 15 اسفندماه تمدید می شود.

وی ادامه داد: این تعطیلی شامل تمامی مهدهای کودک، مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت بهزیستی ایلام و نیروهای طرح مراقبین و ویزیت در منزل و (c) در تمامی شهرستان های استان است.

همتی تصریح کرد: به منظور مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا و ارتقا سلامت جامعه هدف این سازمان لوازم بهداشتی برای کودکان کار و افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی این سازمان تهیه می شود.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان به منظور کاهش اضطراب و تنش های روانی بین مردم خط مشاوره تلفنی 1480 از ساعت 8 صبح تا 20 به صورت رایگان آماده ارائه خدمات مشاوره و روانشناختی به عموم مردم است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و ارتقا سلامت مددجویان و ساکنان مراکز شبانه روزی بهزیستی، ملاقات با این افراد تا اطلاع ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز بهزیستی ایلام تا 15 اسفندماه تعطیل است

مراکز بهزیستی ایلام تا 15 اسفندماه تعطیل است