مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:402020-03-03حوادث

کشف 10 تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی فقط در روز گذشته/8 متهم دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مقیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا اظهار داشت: برابر مصوبات قرارگاه امنیت اقتصادی ناجا، - سردار مقیمی با اشاره به کشف بیش از 10 تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی طی 24 ساعت گذشته، مبارزه با احتکار و قاچاق کالا های بهداشتی را اولویت اول این پلیس معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمدرضا مقیمی رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا اظهار داشت: برابر مصوبات قرارگاه امنیت اقتصادی ناجا، مبارزه با گران فروشی، احتکار و قاچاق کالا های اساسی، بهداشتی و پزشکی، اولویت اول پلیس امنیت اقتصادی سراسر کشور اعلام و مقرر شد جلسات استانی این قرارگاه به ریاست فرمانده استان ها به صورت مستمر و هدفمند برگزار شود.

وی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده، مبارزه با جرم احتکار کالا تشدید و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی به صورت مستمر و شبانه روزی با بازدید میدانی از انبار های کالا نحوه توزیع کالا و تجهیزات بهداشتی را رصد اطلاعاتی می کنند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ضمن اعلام آمادگی این پلیس برای مقابله و مبارزه با احتکار کالا گفت: در طرح سراسری مقابله با احتکار کنندگان کالا به ویژه تجهیزات بهداشتی، در بازرسی از انبار ها و مراکز توزیع طی 24 ساعت گذشته 10 تن مواد اولیه تجهیزات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی فقط در روز گذشته/8 متهم دستگیر شدند

کشف 10 تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی فقط در روز گذشته/8 متهم دستگیر شدند