مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 اسفند 1398 ساعت 08:462020-03-03اجتماعي

مدارس باید با روش های نوین آموزش را ادامه دهند


سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه نگرانی خاصی درباره وضعیت بهداشتی مدارس وجود ندارد، گفت: تمام مدارس مکلف هستند با استفاده از روش های نوین، - آموزش را ادامه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران درباره فعالیت مدارس در ایام تعطیلات ناشی از پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: طی بخشنامه ای که دیروز به مدارس شهر تهران ابلاغ شد، تمام مسئولان مدارس موظف به بازگشایی مدرسه هستند و در طول ساعات تعیین شده در بخشنامه یعنی بین ساعات 8 تا 12 باید مدیر مدرسه و یک نفر از اعضای کادر اداری حضور داشته باشند تا به ادامه روند آموزشی مدرسه بپردازند.

وی ادامه داد: این روزها همه ما درگیر بیماری شده ایم و زندگی ها را تحت الشعاع قرار داده است اما وظیفه ما به عنوان پایگاه آموزشی در سطح مدارس است و مدارس موظف هستند که فعالیت آموزشی را ادامه دهند.

اما به دلایل و شرایط خاص شیوع بیماری کرونا، امکان حضور معلمان و دانش آموزان و برپایی کلاس را در مدرسه نداریم اما می توانیم از روش های نوین آموزشی استفاده کنیم.

ثقفی اضافه کرد: ما از مدیران و دبیرانی که با استفاده از امکانات شخصی آموزش را پیش می برند تشکر می کنیم اما معتقدیم این کار باید به صورت متمرکز و با مدیریت آموزشی انجام شود مدارس می توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس باید با روش های نوین آموزش را ادامه دهند

مدارس باید با روش های نوین آموزش را ادامه دهند